Tak jak w tradycyjnym przedsiębiorstwie mamy szyld na budynku, reklamę na wejściu oraz biuro, które jest na ulicy, tak samo dzieje się w przypadku blogu/strony internetowej umieszczonej na konkretnej domenie. Fakt, że istniejesz w internecie, pozwala jednak na dotarcie do o wiele większej ilości ludzi.

Każdy, kto zostanie skierowany do Twojej strony internetowej lub też na nią w trafi (ponieważ znajdzie ją w internecie), będzie mógł przejrzeć jej zawartość i ocenić, czy informacje na niej zawarte są godne uwagi. Tutaj przedsiębiorca ma duże pole do popisu, ponieważ od tego, jaką treść umieści na swojej stronie eksperckiej, zależy budowanie jego marki oraz przekształcenie odwiedzającej osoby w klienta.

Chcę uczestniczyć w webinarze

You have Successfully Subscribed!

Potrzebuję pomocy przy wdrożeniu moich narzędzi marketingowych

Potrzebuję pomocy przy wdrożeniu moich narzędzi marketingowych

You have Successfully Subscribed!

Share This