W moich poprzednich artykułach pisałem o tym jak i od czego zacząć w sposobie myślenia i zmiany mentalności w podejściu do biznesu i systemów rekomendacyjnych. Co zrobić w pierwszej kolejności i z czym się wiąże podjęcie świadomej i dojrzałej decyzji o tym co chcesz zmienić i kawałek po kawałku przesuwać się do przodu nie wprowadzać w sowim życiu drastycznych zmian i pochopnych decyzji.

@Glowimages: Man Using Laptop on a Cliff

@Glowimages: Man Using Laptop on a Cliff

Pisałem również o tym jak bardzo i szybko zmienia się rynek i jakie zmiany nastepują w systemach rekomendacyjnych i marketingu internetowym, które pozwalają a właściwie wymuszają zdobywać co raz większą wiedzę i kompetencje w tej dziedzinie ponieważ młodzi ludzie „nowe pokolenia” nie wyobrażają sobie pracować bez komputera i internetu, gdzie nie trzeba gonić od stolika do stolika i z miasta do miasta aby pozyskać nowego klienta czy partnera do biznesu co wiąże się z kosztami i frustracją w początkowej fazie rozwoju Twojego biznesu, w którym na efekty zawsze trzeba

poczekać.

W tym biznesie nie ma szybkich „skoków” i efektów, tu otrzymujesz prowizje odroczone w czasie ale jak już zaczniesz i postawisz na rozwój, zdobywanie odpowiednich kompetencji, budowę marki i wizerunku oraz odpowiedni system internetowy połączony z narzędziami i produktami, który pracuje z Tobą i bez Ciebie przez 24h na dobę 7 dni w tygodniu to nic i nikt Cię nie zatrzyma.

Powstanie efekt „rozpędzonego pociągu” na początku wolno i z trudnościami, które pozwolą Ci pózniej zdobyć takie doświadczenie i wiedzę że już więcej do tego nie będziesz wracał i powtarzał.

Ale zanim to wszystko nastąpi musisz wiedzieć jedno – to co piszę jest moim przemyśleniem i doświadczeniem co nie oznacza że musisz się z tym wszystkim zgadzać w 100%. Ważne aby wiedzieć jakie mechanizmy występują i jak to wykorzystać według własnych zasad i strategii (powinieneś ją  mieć)

 

Zastanów się nthumbnail-tips-1170x600ad najważniejszym przesłaniem, jakie  powinna nieść Twoja Marka Osobista. Jak powinni czuć się Twoi, klienci gdy oglądają Twój wizerunek, co powinni zapamiętać o Tobie?

Jak zamierzasz zapewnić spójność wizerunku swojej marki?
Zrób listę najważniejszych elementów przekazu, jaki ma nieść Twoja marka. Opracuj ikonę, grafikę i miniaturę kanału tak, aby niosły ten sam przekaz i jak najlepiej wyświetlały się na wszystkich platformach. Upewnij się, że niezależnie od miejsca wyświetlania każdy element Twojej marki niesie taki sam przekaz.

Jeżeli użyjemy zdjęcia, które jest spójne z treścią na stronie, dodamy do niego 20% tekstu i napiszemy dobry wpis mamy gwarancję tego, że sporo osób kliknie w naszą reklamę.

Kiedy połączymy to ze skuteczną stroną lądowania możemy uzyskać bardzo ciekawe wyniki

Jeżeli cierpisz na nadmiar klientów i skutecznych narzędzi marketingowych – nie czytaj dalej.
Jeśli jednak zauważyłeś, że skończyła się Era łatwego pozyskania i nie świadomego klienta/partnera
a Epoka Informacyjna zmieniła świat i sposób funkcjonowania w biznesie to może jednak potrzebujesz
dowiedzieć się co jest dla Ciebie najważniejsze w budowaniu marki i wizerunku.

Ile osób korzystających z urządzeń mobilnych ogląda treści, które polecasz?
Aby dowiedzieć się, do ilu osób korzystających z urządzeń mobilnych docierasz, polecając materiały i optymalizując promocję swojej marki, skorzystaj z raportu, który daje Ci dobry system.

Nadchodzi nowa era, a właściwie już nadeszła. Co raz więcej osób na całym świecie nie koniecznie „młodego pokolenia” kształci się zdobywając kompetencje w marketingu internetowym i za pomocą tych narzędzi i możliwości zaczyna zarabiać całkiem niezłe pieniądze, które pozwalają utrzymać siebie i rodzinę na całkiem dobrym poziomie życia.

W internecie możemy znaleźć co raz więcej informacji na temat zarabiania i dochodów pasywnych po przez działania w tym modelu biznesowym. Za pewne skoro czytasz ten artykuł to pewnie i Ciebie interesuje ten temat w mniejszym bądź większym stopniu – to dobrze, jesteś na dobrej drodze!

Od kilku lat zdobywam wiedzę i doświadczenie na temat e-biznesu i marketingu internetowego i co widzę ?
Zmiany i postęp technologiczny, który sprawia z jednej strony frustrację i zakłopotanie a z drugiej strony ciekawość i chęć zrobienia w tym kierunku pierwszego kroku. Jest tylko jeden problem, od czego zacząć i za pomocą jakich narzędzi i programów partnerskich, które sprawią, że w końcu zaczniesz na tym zarabiać.

Na rynku jest mnóstwo, różnego rodzaju programów i „obietnic” mówiących o tym jak dużo i szybko zarobisz w internecie. Prawda jest taka i dobrze to sobie zapamiętaj – nie łatwo jest się „przebić” się i zarabiać (jeśli w ogóle) – zwłaszcza na początku Twojej świadomej i dojrzałej decyzji w tym temacie. Dlaczego ?

Ponieważ nie Digital mindmając żadnego doświadczenia i wiedzy w tym temacie możesz „wpaść” w sieć różnego rodzaju oferty i programów, w których kompletnie nie będziesz wiedzieć jak się posługiwać a tym bardziej zarabiać ! Potrzebujesz informacji i wsparcia, jak krok po kroku w sposób intuicyjny, łatwy do przyswojenia możesz poruszać się do przodu bez frustracji i „1000” pytań do samego siebie co dalej, w jaki sposób i w którym kierunku – bo po prostu utkniesz i się „zmęczysz”

Dlatego ważne jest z kim i za pomocą jakich narzędzi budować fundament twojego biznesu, który pozwoli Ci zarabiać na prawdę solidne pieniądze pozwalając od samego początku budować twoją marką i wizerunek, który będzie Ci potrzebny do tego abyś w przyszłości mógł generować jeszcze większe zyski.

życzę sukcesów i skutecznego działania
Paweł Antosz

 

 

Chcę uczestniczyć w webinarze

You have Successfully Subscribed!

Potrzebuję pomocy przy wdrożeniu moich narzędzi marketingowych

Potrzebuję pomocy przy wdrożeniu moich narzędzi marketingowych

You have Successfully Subscribed!

Share This