W pierwszej części artykułu rozpocząłem temat związany z możliwością zarabiania w internecie, jak krok po kroku osiągać efekty i co zrobić aby faktycznie móc zarabiać i wiedzieć jak zacząć i od czego. To co piszę potwierdzi wielu znanych i doświadczonych marketerów internetowych. Z drugiej strony wielu z nich nigdy o tym nie powie i nie napisze – dlaczego ?

Ponieważ dobrze na tym zarabiają i nie zawsze chcą podzielić się wiedzą. Powodów jest kilka, dobra wiedza i narzędzia muszą kosztować i z tym się chyba zgadzasz, natomiast nie koniecznie musi Cię to dużo kosztować a jeśli już, to powinna być tak przygotowana i po prowadzona abyś wiedział jak z tego korzystać a co najważniejsze to zacząć zarabiać.

Na rynku, jak zauważyłeś istnieje „setki” różnych programów partnerskich i narzędzi, które coś obiecują ale znajdź proszę z nich takie co dają wsparcie, szkolenia i wiedzę jak z tego korzystać i które z nich budują Twoją markę i wizerunek a które nie. Co prawda dają możliwość zarobić i to całkiem niezłe pieniądze ale czy na pewno budują Twój wizerunek ? na to pytanie odpowiedz sobie sam.

iner a zdrowiePrawda jest taka, że jeśli faktycznie jesteś gdzieś na początku drogi to stracisz dużo pieniędzy na tym aby się dowiedzieć co działa a co nie – jeśli w ogóle albo poświęcisz na to sporo czasu a i tak się zmęczysz pamiętając, że czas to również pieniądz lub po prostu zaczniesz korzystać z systemu, który da Ci wszelkie możliwe i potrzebne narzędzia oraz wsparcie do tego aby faktycznie zacząć dzięki odpowiednim szkoleniom i warsztatom on-line  i of-line jak również cały system dający możliwość przede wszystkim wybudowania Twojej marki i wizerunku nie tylko w internecie.

To w dalszej kolejności pozwoli Ci zdobyć większe zaufanie i relacje z klientami/partnerami do biznesu co nie wyklucza możliwości zarabiania w tym samym czasie na odpowiednio dobrze przygotowanym systemie internetowym dającym „dźwignię” do Twojego biznesu jak również Twoich partnerów i klientów biznesowych.

Pamiętaj, klienci bardzo chętnie zapłacą Ci za rozwiązanie ich problemu lub potrzeby, w której być może się znajdują w tym momencie. Stanie się tak tylko i wyłącznie wtedy kiedy dasz odpowiednią wartość, fakty, liczby i wsparcie  a nie puste obietnice, których można znaleźć tysiące. Klienta/Partnera bizneswego w większości przypadku interesuje tylko i wyłącznie korzyść lub rozwiązanie jego problemu a nie tego co oferujesz i obiecujesz.

marka osobistaZanim jednak to wszystko zaczniesz robić powinieneś znać kilka sposobów na skuteczne działania w osiąganiu pierwszych efektów. Po pierwsze musisz wiedzieć co tak naprawdę chcesz osiągnąć, co ma być efektem końcowym, kim chcesz być i co robić. Buduj swoją markę osobistą i wizerunek nie tylko w internecie – powinieneś być spójny sam ze sobą, twórz „galerię” swojego wizerunku, szkoleń, wywiadów i nagrań na swoich kanałach Yutube itp.

Ja już takie rozwiązania znalazłem i wiem co działa a co nie, dlatego o tym piszę bo wiem jak ważne może być to dla Ciebie tak samo jak jest i było ważne dla mnie. Na początek wystarczy dobrze zapoznać się z tą branżą czytając odpowiednie poradniki, książki czy darmowe e-booki to pozwala zdobyć Ci wiedzę większa niż  cześć osób zrobi to kiedykolwiek. Przekazujesz wartość „ekspercką” bo sam ją zdobyłeś a z czasem rozwiązujesz problem osobom, który Ty sam już rozwiązałeś. Warto pamiętać o tym do jakich grup docelowych piszesz lub chcesz w trafić. Pomyśl co Ciebie mogło by za ciekawić gdybyś czytał ten artykuł.

To może być Twoja historia pod warunkiem, że doprowadziła Cię do sukcesu i ktoś inny może to powielić a nie jakiś „przypadek”. Konkretne działania i strategia, która się sprawdza i może pomóc innym, ważne jest podejście emocjonalne i wpływ na daną osobę, która sobie z wizualizuje ten problem i jego rozwiązanie.

Większość osób chcących zarabiać w internecie zaczyna od portali społecznościowych a nie od budowy baz meilingowych i tworzenie całego systemu od podstaw, w związku z tym warto wzmocnić działania poprzez skuteczne szkolenia i seminaria on-line i off-line przygotowane przez firmę, która robi już za Ciebie połowę roboty. Stała kampania i informacja na temat webinarów może dać Ci od  1000-1500 tyś. adresów email w początkowej fazie a w połączeniu z e-meilingiem znacznie więcej.

Dobra strategia meilingowo-facebookowa to po pierwsze zachęta do tego aby osoby chciały się zapisać (pewna wartość), następnie strona docelowa skutecznie przygotowana pod strony sprzedażowe i tutaj pojawia się ważny aspekt mający za zadanie zapisu twoich pozyskanych sybskrybentów, czyli odpowiedni system do budowy bazy adresów e-mail pozyskanych poprzez ruch „obrotowy” Twoich działań. Z czasem możemy włączyć kampanie reklamowe ale w odpowiedni sposób przygotowane i system, który pozwala testowanie różnych grup docelowych, co się okazuje jest ważnym czynnikiem aby je nie mieszać ze sobą.

social mediaTo pozwala sprawdzić gdzie jest mniejszy lub większy współczynnik konwersji, dlatego warto dzielić grupy testowe, które można kontrolować a do tego tylko i wyłącznie służy odpowiedni autoresponder z możliwością dzielenia grup. Natomiast remarketing facebookowy z mojego punktu widzenia nie jest dobry jeśli chodzi o konwersję ale jest dobry jeżeli weźmiemy pod uwagę ilość kliknięć na stronę i który wzmocni „ruch”  na stronę ekspercką. Pytanie tylko jak dobrze mamy ją przygotowaną i do czego prowadzi.

Mamy możliwość testowania nowych formatów tekstowych, które pozwalają po kliknięciu bezpośrednio wpisać się do listy emailingowej, w wielu przypadkach jest to skuteczne i ciekawe a wszystko w obrębie obrazka lub jego przestrzeni w danym poście na facebooku, taką możliwość daje kilka nie standardowych i innowacyjnych narzędzi, które posiadają dedykowaną aplikacje umożliwiającą wsparcie promocji oraz sprzedaży poprzez platformę Facebook i  dysponują niestandardowymi formatami postów oraz reklam.

Eventy FB (wydarzenia) dają całkiem niezłe efekty ponieważ Facebook promuje je dość mocno w ostatnim czasie co daje duży zasięg i ma spore przełożenie na efekty, tutaj warto połączyć media społecznościowe z bazą meilingową, ponieważ podstawienie meilingu do oferty – dając wpis, który można wykorzystać z bazy email lub remarketingu.

Marketing internetowy i budowa systemy całościowego składa się z stron eksperckich (budowa marki i wizerunku) , strony efektowej gdzie dzielimy się efektami jak i również strony branżowej jeśli masz wybudowaną pozycję w połączeniu z dobrym autoresponderem z synchronizowanym z Twoim blogiem przez media społecznościowe, linki partnerskie i to co pisałem na początku przede wszystkim osoby bądź firmę, która daje wsparcie i serwis w momencie kiedy nie wiesz jak ruszyć i od czego zacząć.

Każdy tak na prawdę znajduje pomysł na samego siebie i swój produkt, nie którym osobą trudno to sobie wyobrazić jakie możliwości daje internet, że można tak szybko mieć swój własny produkt bez wielkich kosztów i procedur przy okazji rozwijasz siebie i swoją osobowość ale potrzebujesz do tego sprawdzony system i pomoc czego Ci życzę i zachęcam do działania.

życzę sukcesów
Paweł Antosz

 

 

Chcę uczestniczyć w webinarze

You have Successfully Subscribed!

Potrzebuję pomocy przy wdrożeniu moich narzędzi marketingowych

Potrzebuję pomocy przy wdrożeniu moich narzędzi marketingowych

You have Successfully Subscribed!

Share This