Kiedy rynek systemów rekomendacyjnych (MLM) w wielu przypadkach zaczął mocno kuleć i firmy z branży MLM zaczęły powoli się „chować” w środowisku biznesowym, społecznym –  my postanowiliśmy to zmienić. I właśnie między innymi dlatego INTERNET i narzędzia internetowe w tym nam pomagają aby trafiły do szerszej grupy odbiorców.

To sprawiło, że wiele firmy w systemie MLM stworzyły nazwy zastępcze byle tylko ich marka nie kojarzyła się z nazwą MLM. Taki obrót sprawy miał jeszcze wiele innych aspektów. Jak pisałem wcześniej jest to złamanie pewnych żelaznych kanonów, które do tej pory były nie do przejścia. Był to także świetny „chwyt marketingowy” gdyż osoba wprowadzana do danej firmy nie była w pełni świadoma tego, że wchodzi do firmy z branży Multi Level Marketingu.

Pomijając już całą semantykę pytanie jest tylko jedno czy warto tak postępować. Zdania jak zawsze będą podzielone. Jedni powiedzą, że tak bo nie jesteśmy klasycznym MLM i trudno się z tym nie zgodzić, ale czy nie są firmą MLM to już jest inne zagadnienie. Cała semantyka poróżniła społeczności w Multi Level Marketingu co nie do końca sprzyja robieniu interesów.

Dlatego właśnie nie owijamy w bawełnę i mówimy wprost –  jesteśmy firmą MLM i nie zamierzamy tego ukrywać. Chwalebna postawa choć przy dzisiejszej opinii jaka jest na rynku dała sobie zadanie karkołomne żeby odbudować rynek. Jak mówią osoby decyzyjne w firmie możemy ukryć się za płaszczykiem i zaprzeczać, że nie jesteśmy firmą MLM, albo pokazać „charakter” i na przekór wszystkim mówić wprost, jesteśmy firmą MLM, która pokazuje, że można robić ten model zupełnie inaczej i traktować to jak poważny BIZNES.

Chcę uczestniczyć w webinarze

You have Successfully Subscribed!

Potrzebuję pomocy przy wdrożeniu moich narzędzi marketingowych

Potrzebuję pomocy przy wdrożeniu moich narzędzi marketingowych

You have Successfully Subscribed!

Share This